Stuur ons een mailtje via info@greenlovers.be. Wij nemen telefonisch contact met je op als dat nodig is.
FAQ
Hoe contacteer ik de klantendienst?
Waarom kan ik niet inloggen?
Krijg je een foutmelding bij het inloggen? Dan is het belangrijk te weten wat die foutmelding is. De meest voorkomende fout is de ingaven van het verkeerde e-mailadres of wachtwoord of typfouten in één van die twee. Weet je jouw wachtwoord niet meer? Of krijg je een andere foutmelding? Contacteer ons via info@greenlovers.be. We helpen je zo snel mogelijk.
Waarom kan ik geen producten in mijn winkelmandje stoppen?
In dit geval accepteert je browser waarschijnlijk geen cookies. Of staat het beveiligingsniveau van je browser te hoog.
Wat is een cookie?
Dat is een speciale code in een website die jou herkent telkens wanneer je de website bezoekt. Daardoor hoef je niet telkens in te loggen.
Hoe stel je jouw cookies correct in?
- Internet Explorer
- Open het menu 'Opties'
- Selecteer vervolgens 'Internet opties' en 'Beveiliging'
- Zet het beveiligingsniveau op MEDIUM zodat de cookies geaccepteerd worden
- Klik op OK
- Mozilla Firefox
- Open het menu 'Extra'
- Kies het tabblad 'Opties'
- Ga naar 'Privacy' en 'Cookies'
- Vink de optie 'Alle cookies aanvaarden' aan en, indien nodig, ook de extra optie 'Waarschuw me'
- Klik op OK
Onze website is niet compatibel met de browser Opera.
Hoe weet ik dat mijn persoonlijke informatie veilig behandeld wordt?
Greenlovers hanteert een strikte politiek bij het vragen van persoonlijke gegevens van zijn klanten. Wij vragen enkel de gegevens die noodzakelijk zijn om je te helpen. Daarnaast gebruiken wij de SSL-technologie (Secure Socket Layer): een geavanceerde beveiligingstechnologie die persoonlijke informatie, zoals jouw persoonlijke of kredietkaartgegevens, beschermt bij het doorsturen via Internet. Wij bewaren in geen enkel geval gevoelige persoonlijke informatie zoals kredietkaartnummers. Hierdoor moet je dergelijke informatie vaker invoeren MAAR zo ben je er zeker van dat Greenlovers deze informatie niet bewaart of verspreidt.
Wat is de status van mijn bestelling?
Via 'Mijn bestelling' vind je altijd de huidige status van je bestelling. Sowieso krijg je ook altijd een mailtje wanneer je status gewijzigd wordt.
Wat als ik mijn bestelling na enkele dagen nog niet ontvangen heb?
Contacteer ons via info@greenlovers.be. Zo is het mogelijk dat jouw bestelling meerdere items bevat waarvan sommige nog niet op voorraad zijn. Als dat het geval is, wordt jouw bestelling in afzonderlijke delen verstuurd. Wat er ook gebeurt met jouw bestelling, we houden je altijd op de hoogte via e-mail.
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Via de optie 'Mijn account', bovenaan elke pagina, kan je de gegevens van jouw account raadplegen. Hier kan je al je gegevens zoals je naam, e-mailadres, facturatie- en verzendadres wijzigen. Je kan hier meerdere verzend- en facturatieadressen aanmaken. Het is echter niet mogelijk om details van openstaande bestellingen te wijzigen.
Hoewel bedragen de verzendkosten?
We leveren gratis bij je thuis vanaf 50 euro. De verzendkosten binnen België bedragen altijd 7,95 euro, ongeacht het aantal planten in jouw bestelling. Voor zendingen naar andere landen hanteren we andere prijzen. Je krijgt in dit geval een overzicht van de totale verzendkosten in de eerste stap van het bestelproces.
Ik wil (een gedeelte van) mijn bestelling annuleren. Kan dat?
Voor levende producten zoals planten zijn annexaties na bestelling helaas niet mogelijk. Voor niet-levende producten zoals onderhoudsproducten en potten zijn annulaties enkel mogelijk binnen de 72u na bestelling én indien de producten nog niet in levering gezet zijn door onze leverancier. Als je mogelijk welke reden je volledige bestelling of een gedeelte ervan wenst te annuleren, contacteer ons dan zo snel mogelijk via info@greenlovers.be.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij het afsluiten van je bestelling krijg je een uitnodiging tot betaling via Payconiq by Bancontact of via een mobile banking-app. Je kan gewoon de procedure volgen.
Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
De bestellingen worden op palet afgewerkt. We proberen zoveel mogelijk zelf te leveren. Indien dit niet lukt, werken we samen met professionele plantenvervoerders. Jouw tuinaannemer kan jouw bestelling ook altijd komen afhalen.
Kan ik goederen terugsturen als ik mij bedenk?
Levende goederen zoals bomen, planten, struiken, bloembollen, ... kunnen niet geretourneerd worden. Het retourrecht is enkel geldig voor niet-levende goederen zoals onderhoudsartikelen, potten, enz.
Ik heb een klacht, wat nu?
Klachten worden enkel aanvaard binnen de 14 kalenderdagen na levering. Enkel een grondige argumentatie over de klacht kan in overweging genomen worden. Gelieve jouw klacht samen met eventueel enkele foto's te versturen aan info@greenlovers.be. Wij behandelen jouw klacht binnen de 7 dagen.
Wat is jullie privacypolitiek?
Alle informatie over onze privacypolitiek vind je op onze privacy pagina.
Waar vind ik de algemene verkoopsvoorwaarden?
Alle informatie over onze algemene verkoopsvoorwaarden vind je hier.
Ik zoek een plant maar de informatie is onvolledig.
Op onze website tonen we alle planteninformatie waarover we beschikken. Deze informatie wordt constant aangevuld. Wij hechten veel belang aan het verschaffen van juiste en volledige planteninformatie. Soms is het helaas niet mogelijk om de nodige informatie te bekomen van onze leveranciers. Je kan altijd bijkomende informatie vragen aan onze helpdesk. Dan doen wij ons best om aanvullende informatie te vinden.
Hoe komt het dat de leveringskost per plant verschillend is?
Het gewicht van de plant heeft een invloed op de leveringskost. Doordat de ene plant zwaarder is dan de andere, zijn er meer personen nodig om deze te leveren.
Wat moet ik nog weten in verband met de levering?
Greenlovers levert de plant zo ordentelijk mogelijk op zijn standplaats, op voorwaarde dat er doorgang mogelijk is en de plaats vrij bereikbaar is met een plantenkar of transpallet. Wij planten niet aan. Denkt u dat er een kraan of lift nodig is om de plant te krijgen waar die moet zijn? Vraag dit op tijd aan bij jouw tuinaannemer of bij Greenlovers.